Powered By Blogger

Saturday 19 March 2011

Assalamualaikum kawan2 & orang yg saya kenali ^^,
disini saya ingin menunjukkan kebesaran Allah Azza wajalla
yg dapat saya ambil melalui telefon bimbit saya
antaranya ialah
Kalimah allah ini diambil saya di hadapan surau taman cheng jaya.
kebetulan semasa azan asar saya pandang ke atas lalu melihat akan kebesaran Allah S.W.T
ini saya mengambil peluang dengan mengambil gambar melalui telefon bimbit saya ini,
masyaallah.

kalimah Allah S.W.T ini juga diambil oleh saya melalui telefon bimbit saya.
masa ini saya dan kawan saya hendak pergi ke kedai di taman bertam jaya selepas diberi rehat selama 1 jam
oleh guru tuisyen saya,kebetulan saya saja2 main camera di telefon saya kerana ingin menangkap gambar bersama,secara tiba2,saya terpandang ke atas lalu melihat kalimah Allah S.W.T ini,
dengan adanya peluag ini saya tidak melepaskannya untuk mengambil gambar akan kebesaran Allah Azza Wajalla ini,masyaallah,allahhuakhbar.
sesungguhnya ini adalah peringatan kepada kita bahawa Allah tidak pernah jauh dengan kita,
Allah sentisa bersama kita,dan peringatan bahawa allah sentiasa menyayangi hambanya.
jadi beribadat dan berterima kasihlah kepadanya,insyaallah Allah akan sentiasa dekat dengan kita..
insyaallah ^^

No comments:

Post a Comment